Sunday, April 13, 2008

Nog eens "Bois de Rouquan"



Deze voormiddag was de zon van de partij om het Bois de Rouquan,op de weg naar Vidauban, nog eens op te zoeken. Het was daar dat de gele irisjes uit mijn tuin "gevonden" werden vorige herfst.

Ik wist wel dat er niet alleen gele konden gevonden worden, maar toen ze "meekwamen" kon ik niet zien van welke kleur ze waren. Nu viel dat natuurlijk "tamelijk" mee ...

Ik vermoed dat er in de herfst nog eens een expeditie wordt georganiseerd ... en ik beloof hierbij dat er veel meer zullen blijven staan dan er meegenomen worden !






En de zon bleef ook deze namiddag schijnen, wat me toeliet van de fiets-met-verende-voorvork eens goed uit te testen op het pad van "Les trois Evêchés" hier aan de overkant van de heuvel. Resultaat : geen pijnlijke polsen meer, transformatie gelukt dus.

6 comments:

Anonymous said...

Bois de Rouquan? Kan dit dat daaruit een schone steen in mijnen hof ligt?

peterpignans said...

Daarvan ben ik niet zeker ... maar er liggen er in ieder geval nog ! We trekken er zeker naartoe binnenkort, maar ik vermoed dat dia van jou uit de buurt van het Lac des Escarcets stamt ...

Kernijn said...

Da's goei nieuws van Wouthje,neem maar vele rotsen of keien mee zodat de volgende tourrenners hier geen last meer van hebben,en ik zal hier eens rondkijken of er geen roze Irissen zijn zodat je op den duur een regenboog aan Irissen hebt in uw tuin,en wat betreft de nieuwe geresaarde vork van uw crosfiets de tets goed heeft doorstaan is perfeckt zodat wij hem later ook eens kunnen uittesten,groetjes en tot later.

vero.nick said...

Hey Peter,
Komt er nog een fotoke van die fiets met nieuwe voorvork, ben eens benieuwd.

peterpignans said...

Hallo daarginder,
Wie de fiets met uit- of aanbouw wil zien moet eens gaan kijken op mijn boodschap van 10 april - je krijgt de fietsenmaker er nog bij ook !
Of moet ik er nu nog op gaan zitten ook ?
Grtzen

Anonymous said...

Van dat Lac des Escarcets herinner ik me niet veel, maar wel van een mooie plek in de buurt van Les Mayons. Zijn we daar eens niet met zijn allen gaan wandelen?