Monday, March 27, 2006

Het kan niet op !

Dat is wat we denken : het kan echt niet op. Het doorsturen van fotookes bedoel ik. Vermits Blogger weer open staat voor doorzenden van gegevens, vooruit dus maar, met enige commentaar. Wat jullie op de eerste foto merken in de verte is de Barre de Cuers, foto gemaakt de derde dag van de tocht, want de dag ervoor, toen ik erover liep zat heel de Barre samen met de stapper dik in de wolken ! Weer eens iets anders dan "heel de bar en de stapper zaten in de wolken" .


De volgende schoonheid is een Barlia Robertiana, niks te maken met Bar=Café=Uitspanning=Herberg, en al evenmin met Robert mijn maat ende vriend vanop een vorige blog, wel de wilde orchideeënsoort die hier bij ons bloeit in het voorjaar - mijn tuin en ik zijn zeer tevreden met de paar exemplaren die hier ook in bloei staan.


Onderweg naar Signes, ik vermoed dat er weer wat moest gegeten worden ...


En nu zijn we boven op de Pic des Mouches , hoogste punt van la Sainte-Victoire, en eigenlijk eerste einddoel van mijn tocht.



Gegroet jullie allen, er ligt strijk te wachten - wat niet hetzelfde is als "ik lig strijk te wachten" ...

4 comments:

Marrek O'Polo said...

hallo pjottr,

goed om weten dat je weer heelhuids thuis bent ! proficiat !!! uit je berichten en foto's meen ik te mogen concluderen dat je een mooie tocht achter de kuiten hebt !
volgende keer verder ???
de lentebeelden uit het zuiden doen hier ook het bloed sneller stromen !
binnenkort stap ik in de auto om jouw douce france te doorkruisen naar het zuid-westen, en aldaar de grens over te steken naar spanje: kwestie van bij anke het einde van het basketbalseizoen mee te pikken !
hopelijk hebben ze daar dan ook wat blauwe lucht, of is die allemaal gereserveerd voor pignans ??

marco polo

peterpignans said...

Hallo Marrek,
Nee , zon geven we weg - en misschien krijgen we het in de toekomst voor elkaar om samen eens ergens een dochter van jullie of een zoon van mij en dit alles nog eens vice-versa en onderste-boven te gaan bezoeken .

Over de volgende etappe binnenkort meer - zie "evaluatie en functioneringsblog " !

spaghetti said...

Mooie streek waar je daar doorgewandeld bent Peter. Is alles volgens de planning verlopen en hoe hebben je piepende schoenen het er vanaf gebracht?
Ben je nu nog van plan om helemaal naar Santiago te stappen?
Ciao

Marrek O'Polo said...

pjottr,

...
"het kan niet op"
wat een geluk
rode wijn , rode wijn
kom laat ons vrolijk zijn

bram vermeulen
& zijn grote fan, marco polo