Saturday, March 11, 2006

Een nieuwe lente

... een nieuw geluid , is ooit ergens te lezen geweest - geschreven door een dichter, een muzikant of misschien wel door Lambik - het is me niet duidelijk meer !

Maar het doet me er wel aan denken dat ik jullie een paar foto's "schuldig" ben, en dat zeer binnenkort er weer een blog van ons aller voorganger in het blogwezen, Aloysius Primus, zal verschijnen. En hoe kunnen we hem beter eren dan door hem een bloemetje aan te bieden ?

En , maar dit is minder belangrijk, het moge ook geweten zijn dat in de loop van deze week Peterpijnpit's "Credencial" in de bus viel. Een dokument dat me gaat vergezellen op mijn lange tocht westwaarts, dat me hier en daar een deur zal openen, ten einde te mogen genieten van onthaal voor de pelgrim/wandelaar/stapper/curieusneus - noem me maar zoals het je invalt !

Met een flinke windstoot van de mistral die het nog steeds niet laat afweten stuur ik jullie allen mijn beste groeten !

1 comment:

Marrek O'Polo said...

dear pjottr,

schoenen ingevet
benen ingesmeerd
nu maar vroeg naar bed
want morgen niet te peerd

als nen echte wandelaar
op naar compostella
schuw geen donker of gevaar
ook geen duvel of ne stella

'k hoop op regelmatig
nieuws van onze peter
"en abondance" of matig
iets is goed, maar meer is beter !!!

marco polo