Sunday, June 15, 2008

Richard Long in Mamac-Nice

Het Museum voor Moderne en Hedendaagse Kunst in Nice nodigde Richard Long uit om bij hen te komen werken, en daar kon ik toch niet wegblijven. Natuurlijk geven mijn foto's maar een klein beetje weer van de sfeer en de indrukken die zo'n sterke beelden kunnen oproepen, anderzijds dacht ik dat sommige blog-lezers er eigen herinneringen zouden kunnen aan vastknopen, vandaar ...




Wie verwacht had dat er een foto van een van zijn bekende stenen-composities zou bij zijn komt bedrogen uit - ik slaagde er niet in van ze behoorlijk vast te leggen - sorry ...



In het Mamac hebben ze nog wel meer te bieden, daar komen bij een volgende blog wel enkele voorbeeldjes van ... geduld oefenen dus, maar met de groeten van hieruit moet dat wel kunnen.


2 comments:

Marrek O'Polo said...

Daar gaat mijn culturele bagage weer een ietsiepietsie de hoogte in. Blijf mij bloggend belagen met bijzonder beklijvende beelden !

MP

AL said...

yep, herinneringen snel bovengehaald!
ken de andere werken van richard long niet zo, de rosten en stenen daarentegen heel herkenbaar altijd.

groetjes
AL