Thursday, December 01, 2005

Links ?

Als dit lukt , ben ik weer wat verder geraakt.

3 comments:

Marrek O'Polo said...

zie nog geen extra links ...
F1 ???
laat maar weten

MP

Marrek O'Polo said...

als je hulp nodig hebt om de links te plaatsen, laat maar weten !!!
er komt wat knip- en plakwerk bij kijken...

MP

peterpignans said...

Reaktie uit regengebied : zie de reaktie op je eigen "Gezond verstand" : het wil maar niet lukken !
Misschien wel omdat de functietoeters van Apple andere dingen doen dan die van Pecee...
Ik probeer nog eens door "Edit me" aan te passen, het moeilijke is daar dan weer dat Blogger mij altijd een uitleg ... in het frans geeft, en nu ken ik wel een woordje frans, maar hun uitleg is zééééer verwarrend ! Een vertaalcomputer wellicht , één van de dingen waar ik nog altijd niet in geloof!