Monday, October 22, 2007

Nieuw masjien

... moet geprobeerd, vooral daar ik nu na al die jaren via de telefoonlijn eindelijk een ADSL-verbinding heb, en dat ze binnen een tijdspanne van bijna veertien dagen ook nog in gang geraakt is, en dat zonder hulp van buitenaf - voorwaar naar Franse Wanadoo-normen een echte prestatie !

Als ik er nu nog in slaag een foto bij te krijgen, dan ziet mijn blog er uit zoals jullie dat gewoon zijn !



Echt fier ben ik er niet over, maar het is me gelukt - de programma's bij Apple veranderen nu en dan ook en dan moeten we weer vanalles bijleren en uitzoeken, maar voor jullie doen we dat graag !

En ook al is de foto dan misschien al een maand oud, een recentere zou er amper anders uitzien, behalve dat mijn haren allicht wat langer zouden geworden zijn ...

2 comments:

Marrek O'Polo said...

Pjottr,

hoort dit nieuw masjien ook bij het nieuw telefoonnummer, of ben je op alle vlakken in de vernieuwing aan 't vliegen ??
Het dak was dus maar een begin ...?

MP

peterpignans said...

Het nieuw masjien is de oorzaak van het nieuwe tel.nr wegens dan snellere verbindingen en misschien lagere kosten (misschien...) maar lager dan het dak komen we niet - van mijn haar is toch niks meer te maken ...