Wednesday, October 03, 2007

Voor wie ...

... al sinds enige tijd de draad van mijn omzwervingen kwijt is , deze blog. Na een dertigtal dagen British Columbia en Alberta, en een klein kort weekje in Belgenland ben ik weer in Pijnpittendorp aangeland. Waar het weer nog steeds mooi en lekker warm is, het water in het zwembad warm genoeg voor een paar maal per dag enkele lengtes, en de haard 's avonds brandt zowel voor de gezelligheid als voor het opkrikken van de temperatuur - binnen is het minder warm dan buiten , tenminste gedurende de dag waar we van zowat vierentwintig graden mogen genieten.

Erg veel nieuws is er voorlopig niet te melden, 'k heb wat boodschappen moeten doen, mijn lepels en vorken terug op "mijn" plaats leggen - de huis-sitters houden er andere gewoontes wat dat betreft op na - wat brandhout naar binnen halen en kijken wat voor boodschappen er zoal binnengekomen waren via post en telefoon - mails heb ik overal behoorlijk goed kunnen ophalen, afijn "la vie de tous les jours , quoi ?"

Deze keer geen foto's, maar dat maken we een volgende keer wel goed. Maar wel een hoop "zonjours" voor jullie allen die dit lezen !

No comments: