Thursday, September 06, 2007

Jasper na Banff

Een beetje een rare titel misschien, maar hij dient aan te duiden waar ik me op het ogenblik bevind. Beide stadjes liggen midden in de Rockies, temidden een immens groot natuurgebied, nu zowat achthonderd kilometer ten oosten van Vancouver.
Gisteren ben ik van Banff hierheen gekomen per bus - een 25o km waarvoor we een uurtje of vijf nodig hadden, weliswaar met een paar stops om mensen te laten uitstappen of om een koffie te drinken - nog altijd een nationale bezigheid bij de Canadezen.
Ik hoop een paar foto`s mee te kunnen sturen, als het niet lukt, dan komen ze volgende maandag van bij Even wel mee.
Het lukt niet - geen toegang. Spijtig, maar binnenkort beter!
Beste groeten in ieder geval, vanuit enigszins bewolkt Jasper. Seffens een `hike` te voet, maar niet te zwaar. Daag.

2 comments:

Marrek O'Polo said...
This comment has been removed by the author.
Marrek O'Polo said...

Pjottr,
terwijl jij stapt in Canada is "nonkel" Fons Anthonissen op weg naar Compostella. Zeker een blog om te volgen. Ik hoop ook dat jouw reis weer minstens even schitterend verloopt als de vorige.
Fotootjes...??

Veel groeten aan alle Canadezen...
van den deze(n) !!

MP