Wednesday, June 06, 2007

Mijn fiets en ik ...


... dachten daarstraks even de ronde van de heuvel hier tegenover Les Aludes te rijden. Nu hadden we een uurtje of twee daarvoor een onweer meegemaakt, met de daarbij horende regen, maar het zonnetje scheen alweer vrolijk, en bij het stuk dat omhoog gaat was er geen vuiltje aan de lucht, of aan de weg - ook al omdat voor mij het "omhoog rijden" niet bijzonder snel verloopt...

Maar toen we beiden op het hoogste punt waren aangekomen, mijn fiets en ik, en toen het wat sneller ging dan de tocht omhoog werden we alletwee getrakteerd op , wat zou je denken ... modder, keitjes, zand, water en dergelijke meer. Resultaat : voor de ene een hoop spullen richting wasmachine, en morgen de andere met olie en kettingspray behandelen!


1 comment:

Lijn said...

blij te lezen dat het DAT maar is - ik ken persoonlijk iemand die binnen de korste keren het hele zootje kraakproper zou krijgen ... x