Monday, June 04, 2007

188BKH83

... is het nummer waaronder mijn auto vanmorgen werd ingeschreven, dit na een lange administratieve tocht die me meer dan twee jaar gekost heeft - nu nog een Franse Verzekering versieren, en ik kan als een echte Varois beginnen rijden : in het midden van de weg, te snel, over de witte lijn, één arm (de linker, dat wel) nonchalant uit het raampje hangend, in de rechterhand een GSM tegen het oor geklemd, en een sigaret tussen de lippen. Dit een cliché ? Reken maar dat er veel te zien zijn hier in het zuiden !

Wees dus maar allemaal op jullie hoede als bovenstaande nummerplaat in de buurt komt ! Of een andere die eindigt op " 83 " ...

3 comments:

Marrek O'Polo said...

188
BKH
83

Proficiat !!!

MP

Lijn said...

Schitterend nieuws ! nu nog rap een plaat zien te versieren en hop
zoen en proficiat voor u en uwen tuut
xus

Unknown said...

Ist werkelijk waar dat °83 vanachter zo gevaarlijk is?Weet U nog de laatste cijfers van de auto die mijn trekhaak kuste,en voor uw plaat te onthouden zal ik nog wel een zinneke verzinnen groeten.
Le Lapin