Saturday, June 16, 2007

Even rood ...


als de klaprozen hierbij gloeien mijn kaken in verwachting van dé blog waarop zovelen zitten te wachten, te weten de blog van de vijftiende dag van elke maand, de blog van Aloysius Primus - te vinden via Marco Polo's blog - enig zoekwerk mag de lezer zich wel getroosten, en indien ik er ooit nog eens in slaag van een bijkomende link te plaatsen ter rechterzijde van mijn berichtjes, dan zal het de Weg Naar Aloysius zijn !

Groeten vanuit Pijnpittendorp waar morgen de jaarlijkse Vide-Grenier gehouden wordt, wat misschien ook nog wel een plaatje of twee oplevert !

5 comments:

Marrek O'Polo said...
This comment has been removed by the author.
Marrek O'Polo said...

ROOD staat U goed.
Beter dan "den Baard" !!

MP

peterpignans said...

Who the hell is "den Baard" ? Ik ga er niet wakker van liggen, maar ben toch wel serieus nieuwsgierig ! Eclairez ma lanterne s.v.p.

Marrek O'Polo said...

Dear Pjottr,
"den Baard" is al jarenlang (maar zolang reeds en al langer vertoef jij in de Zuiderse oorden) ... is dus één van de geliefde personnages van Koen Meulenaere in zijn "Kwaad Bloed" en heden ten dage "Bladspiegel" op de laatste bladzijde(n) van dé Knack. Het gaat er vrij satirisch aan toe, en "den Baard" is niemand minder dan Johan VandeLanotte ... sp.a-er op zijn retour, wegens een serieuze mep bij de laatste verkiezingen.
Mag bij deze er weer wat extra licht schijnen in de schemering, want van duisternis is er bij jou hoegenaamd geen sprake !
Het ging mij alleen maar om die mooie rode kleur, verder is er van enige gelijkenis helemaal geen sprake

MP

peterpignans said...

En zeggen dat ik het nog halvelings en even gedacht had ...