Friday, May 08, 2009

Sssssttt...



Geluidsman aan het werk ... en daar horen geen piep- of klik- of miauw-geluidjes bij die mijn cameraatje meestal voortbrengt.





Tomix mocht ik volgen op zijn tocht langs het kanaal in Molenbeek als ik maar geen storende geluiden genereerde op een of andere wijze. En dus liep ik even stillekes over de straatstenen in Brussel als een jaar of twee geleden in de bossen van Alberta en Brits Columbia ...




In de tijdsspanne van 48 uur moesten hij en twee companen een kortfilm klaar hebben - de eerste voorstelling heb ik helaas niet kunnen meemaken, dat zal iets voor later zijn.




Hier stoorde het klik-geluidje van mijn Pentaxke dan weer niet ... nogal duidelijk !




En op dit terraske werden de hoofden bij elkaar gestoken, en ervaringen uitgewisseld.


No comments: