Thursday, January 08, 2009

Sneeuw, mannen ...

... en dat nog wel "bij ons in de Noorderkempen", lees Kapellen en Brasschaat. Voor mij dé gelegenheid om enkele landschappen op een andere manier dan gewoonlijk te bekijken. Dat betekent dus ook wandelen ... en het is geweten dat ik daar helemaal geen bezwaar tegen heb. Tussen Hoogboom en de Kaart liggen er een paar grote domeinen waarvan je meestal weinig ziet omwille van de bladeren op bomen en struiken. Nu was dat ietwat anders ...



Bij mijn broer aangekomen stond zijn portret me al op te wachten ... niet alleen Ignace C. dus vindt het leuk zichzelf in of bij zijn tuin terug te vinden...




Het gemeentepark van mijn geboorteplaats waar ik vele uren en dagen heb mogen rondzwerven toen ik nog wat jonger was lag er onder de sneeuw heel mooi bij, en werd dus een volgend doel voor een tocht "into the white" , en we hebben er zelfs een pad gevonden waar vóór ons nog geen mens zijn stappen had nagelaten ! Van geluk gesproken ...





Dat ik niet helemaal alleen door het bos getrokken ben, blijkt uit de laatste foto van de reeks - maar wat mijn goeie vriend Rudy daar boven bespeurde ... dat zal ik hem nog eens moeten vragen !

5 comments:

Anonymous said...

Waarschijnlijk kwam er juist een spoetnik over met een nieuwe lading wodka....

magdvr said...

Ah HA
maar in Marseille staan ze ook stil door 'tombe la neige'

Marrek O'Polo said...

Sneeuwmannen en -vrouwen, houdt U allen klaar want met deze kou zult U het nog enkele dagen moeten uitzingen...

Kernijn said...

Ik denk dat hij een eekhoorn zag die uit zijn winterslaap ontwaakte om te eten?of vlogen er ganzen over?

peterpignans said...

Wouthje had het goed ! Zeker weten !