Sunday, January 25, 2009

De eerste ...

... echt zonnige zondag van 2009 hier in Pijnpittendorp deed me weer mijn Pentaxke oppakken, om te beginnen ook al om jullie ook wat zon te gunnen. En wat zie je dan als je de deur op slot draait voor een zondagse en bijna traditionele afspraak op het terras van de BdS - alias de Bar des Sports ?



Daar aangekomen de eerste R. van het jaar ...





... en nadien een leuke wandeling langs het water , niks te zwaar, de spieren zijn nog een beetje in winterslaap ...




Het pad langs de Salins of Zoutpannen van Hyèresbleek zeer geschikt voor alweer de eerste ... wandeling in het gezelschap van goeie vrienden ...




... en met de kleuren van de Middellandse Zee ... voor mij mogen er nog veel namiddagen als deze komen !


4 comments:

Kernijn said...

Was het lekker de eerste R...van het jaar?De opname's tijdens het los gooien van de spieren in goed gezelschap,laten me toch weer watertanden om er terug naar toe te komen.Groetjes en tot later.

Marrek O'Polo said...

Watertanden...
Snakken naar...
Op hoop van...
En passant...
Wie weet, deze zomer...??!

magdvr said...

klappertanden hier vandaag!
geniet ervan!
marie-anne & gunther

vero.nick said...

Doet me dromen!