Tuesday, August 19, 2008

We moesten wel...

... enige eiken vellen in de nabije buurt van ons huis. De mannen van de brandveiligheid hadden ons dat enige weken geleden duidelijk gemaakt met angstaanjagende verhalen over wegvliegende brandende pijnappels en in de fik staande huizen.

En aldus togen Bruno en ik aan het werk. De kettingzagen van olie voorzien, de touwen uit het tuinhuis gehaald, en wij twee zweten als natiepaarden ...







Toen er moest gepauzeerd worden, en geposeerd, leverde dat volgend prentje op. Enige zelfspot is ons niet vreemd ...



En dat de glazen boterhammen smaakten na al dat geweld, dat spreekt voor zich !

6 comments:

Kernijn said...

mijn handen jeuken al,moest ik dit geweten hebben zou dit tijdens mijn vakantie gebeurt zijn,en die kettingzagen hebben geen naft nodig? Zweten als natiepaarden????'tzijn eerder luxepaardjes zo te zien,maar allee proficiat hoor voor de geleverde werken,weeral meer plaats voor allerlei plantjes en je hebt er ook driemaal warmte van:1omdoen,2klieven enof opstapelen en3 opstoken en laat de glazenboterhammen maar smaken.Tot later.

Anonymous said...

Altijd moet die arme huisbaas maar werken als hij op bezoek komt. Is het niet in den beerput dan is het wel ergens anders. En dan doet die nog al die moeite om met een goedkoop motoke naar ginder te tuffen...

bruno said...

Hi Wouth, eindelijk eens iemand die de waarheid weet, het leven in Pijnpittendorp is vrij hard voor mij en altijd verassend, en wat dat goedkoop motoke betreft; vanaf zondag zal het mijn beurt zijn om de bende af te beulen als we naar de Alpen rijden.

gegroet
Den Bru

Anonymous said...

Goed zo Bru, de voetsteunen zullen afgesleten zijn tot tegen de enkels, om van de knieën en de rest maar te zwijgen....

bruno said...

hoi de Wout, ,hoe zit da eigelijk me uwe savage,
mischien volgend jaar eens een tripje van een paar dagen ineen steken?

gegroet

Anonymous said...

Met de Savage is alles goed. Ik denk niet dat ik daar uren aan een stuk kan op rijden. Echt confortabel is dat niet. Maar een paar dagen rustig toeren moet wel kunnen. Desnoods met een Ape!