Friday, March 07, 2008

Nee toch ...

Na de prentjes en berichten die ik onlangs stuurde hebben jullie allen zeker gedacht dat het hier al lang gedaan is met de winter.

Nee toch! Toen ik daarstraks eens goed rondkeek op de terugweg van Carnoules naar huis lag daar toch heel wat wit op de heuvel van Notre Dame des Anges , en toen ik me realiseerde dat we ondertussen al een week ver in de maand maart zijn was de titel voor dit blogje al rap gevonden - en er een fototoestel bijhalen was ook al geen groot werk.

Het resultaat hierbij!

Nu nog goed wat groeten, en ik kan weer wat gaan knutselen aan de sauna-vloer.

Groeten uit ... Pigneige!


5 comments:

Marrek O'Polo said...

Ja dus toch !
Ze hebben ginder ook aan alles gedacht, zelfs een Notre Dame met poedersuiker! Zoals ik Pjottr ken is hij waarschijnlijk al aan het uitpluizen of de pistes dit weekend open zijn...

MP

Kernijn said...

Alleee,hoe kan dit nu ginder sneeuw terwijl de zon hier schijnt,ligt er genoeg om een iglo te maken?'t zou zo eens iets anders zijn he.. zo nog ne poot en tot later.

Kernijn said...

Sorry,ben weer aan het uittesten hoe het moet

peterpignans said...

Kernijn,
Het is gelukt ! Bravo en tot inkort !

vero.nick said...

Verdekke, zo in de sneeuw heb ik hem nog niet beklommen met de mountainbike. Valt dat te regelen(bestellen) als ik de volgende keer afkom?