Thursday, March 20, 2008

Grüsse aus...


Königsleiten, Salzbürgerland.

Waar meer sneeuw is gevallen dan op Notre-Dame des Anges.

Dit tafereel zag ik de eerste morgen van ons verblijf hier - en toen had ik gelukkig nog niet te veel last van de duizeligheid waar ik sinds vorige week mee kamp. Het gaat al beter na medicatie voorgeschreven door de dokter hier, op de ski-latten waag ik me voorlopig niet. Maar genieten is er wel bij - van uitzicht, gezonde lucht en aangenaam gezelschap - schoonzus en -broer en hun dochter, echtgenoot en kleinkindje Sofie die het hier allemaal best naar hun zin hebben.

Tot binnenkort alweer !

2 comments:

Kernijn said...

Hey Mateke,
Doe het maar rustig aan he ginder en profiteert maar van die sneeuw,hier daarstraks een beetje sneeuw en gegageld of is het gehageld? wel redelijk koud maar toch goede lucht.Gooit dan maar wat sneeuwballen als ge niet op de latten kunt staan dan blijft je in beweging of ge kunt misschien een sleeke versieren zodat ze U ook wat kunnen trekken.Doe iedereen daar ne goeie dag nog een stevig pootje en tot later.

Marrek O'Polo said...

Viele Grüsse zurück aus Polderstadt !!
Wens je het allerbeste voor een goede gezondheid en vrolijke feestdagen!!
Mag dat ook met Pasen..?

MP