Friday, February 22, 2008

Gisteren vrij ...

... betekent "werkendag" vandaag - ten bewijze deze prentjes. Ook al gemaakt opdat zou kunnen gezien worden dat er nog steeds gewerkt wordt aan de toekomstige sauna. Het plafond is ondertussen af, morgen hoop ik van de afscheiding tussen eigenlijke sauna en de "inkomsthal" ofte "entrée" te kunnen realiseren , en dan komt de houten vloer aan de beurt. Ik ga ervan uit dat dat volgende week nog wel in orde komt, dan stoof erin en ik ook ... om heel het geval te proberen. Dat ik er naar uitzie kan ieder lezer zich wel inbeelden, en ik voorzie niet echt lange rijen wachtenden voorlopig, maar ja, je weet maar nooit.




2 comments:

Marrek O'Polo said...

Bij het zien van deze prachtige beelden komt het zweet mij op het voorhoofd: wat een inspanning !!
Dat het reeds enige dagen stil is op de blog betekent hopelijk niet dat er aan de binnenkant nog geen klink voorzien was... ?

MP

peterpignans said...

Stil? Op welke blog ? Daarbij, er komt niemand opdagen om een handje of twee te komen uitsteken, dus is het ofwel bloggen ofwel zorgen dat die sauna af geraakt ! Trouwens, hoe zit het op M.P.'s blog ? Long time no see news, brother !