Monday, February 11, 2008

De waterval...

van Sillans-la-Cascade op de foto's hebben we - dat zijn Christel en Bruno en ikzelf - deze namiddag bezocht en nu was deze jongen toch vergeten zijn fototoestel mee te nemen !

Gelukkig kan je zo nu en dan via een zoekmachine toch vinden wat je zoekt ... en de waterval daar wat ten Noorden van Pijnpittendorp is daar bij. Vanop 42 meter hoogte valt de Bresque naar beneden, met deze namiddag een pracht van een regenboog om het spektakel volledig te maken ... en dat alles op nog geen kilometer van het dorp - dat dan ook terecht Sillans-la-Cascade heet. De tweede ligt een eindje verder af van voornoemd dorp - en om heel eerlijk te zijn - ik zal er een andere keer nog eens heen moeten, want die hebben we niet bereikt ...






5 comments:

tomdewith said...

en wie staat er daar onder die waterval?

Anonymous said...

Veels groeten aan Christel & Bruno, en natuurlijk ook voor u. Jullie hebben al goed gelachen zeker met mijn scooteravonturen?

Unknown said...

Hallo zeg,
Voor die ene keer dat ik een paar foto's van het net sleep daar ik mijn cameraatje vergeten was moeten ze toch wel weten wie er achter de waterval staat ... Sorry maar ik weet het niet - geen van de drie die er wel te voet heengetrokken zijn in ieder geval ...

peterpignans said...

En hoe Bruno me dat heeft gelapt - op mijn machien zijn naam gebruiken ...- dat weet ik dus ook niet !

Anonymous said...

Bruno, stop met de heilige onschuld te spelen. Ons Annie herkent uw zwembroek. Ge hebt uzelven daar met photoshop tussen geplakt.....