Saturday, December 09, 2006

Gezien...

... er bij de vorige blog een opmerking over de scherpte van het beeld van het muurtje kwam, en we altijd proberen onze lezers ter wille te zijn,
... het al een week geleden is dat er nog nieuws uit Pijnpittendorp kwam,
... het ook tijd wordt om ons aller Hooggeprezen Aloysius Primus even te herinneren aan de naderende vijftiende dag van de maand december
... deze namiddag de zon tenminste op een deel van het muurtje haar stralen liet schijnen - ze zit zo laag op de horizon in deze tijd van het jaar dat ze het hele muurtje niet bestrijken kan -
... ik verder geen groot nieuws te melden heb dan dat ik volgende vrijdag alweer Belgranië bereiken zal met het vast voornemen mijn zoon Tom bij te staan in de aanpassingen aan zijn woning,
... dit alles, besluiten we met een hartelijke groet aan alle lezers waarbij de hoop uitgesproken wordt dat ze het speelgoed dat de Heilige Man vorige week zeker bezorgd heeft nog steeds weten te waarderen.

3 comments:

spaghetti said...

Proficiat Peter,
Het muurtje ziet er haarfijn uit zoals het daar ligt te blaken in de lage zon. Maar als ik goed kijk, dan vragen die twee witte planken vooraan, toch nog enige aandacht. Niet dat het mijn zaken zijn, maar gezien....
Een prettig verblijf in het noorden gewenst.
Guy

peterpignans said...

Hallo Pasta al dente,
Die witte planken beginnen hier en daar, allicht onder invloed van het reeds gevallen nat, een eigen leven te leiden... Ik bekijk het nog een dag of twee, en dan doe ik er iets aan - waarschijnlijk ze achteraan voorzien van een driehoekje, zodat ze netjes daar blijven waar ze heen wilden ! De randjes bijschilderen gebeurt dan over een maand of twee, en zo is de lange witte lijn wat gebroken!
Tot ziens !

Marrek O'Polo said...

Pjottr,

laat je niet op stang jagen door onze Italofiele vriend. Sinds enkele weken heeft hij niet enkel Abraham gezien, maar ziet hij ook overal werk ... Misschien een nieuwe VW-baas voor Vorst?
Laat de planken hun leven leiden, en wij het onze ...
Por jij Aloysius tentweede male even aan ... 't is dan wel in een examenperiode, maar dan herken je de ware publicist aan zijn respect voor de deadline !

Marco Polo