Thursday, December 21, 2006

Bonanza



Zoals beloofd hierbij een recensie van wat ik deze week mocht meemaken in het STUK in Leuven : de nieuwe voorstelling uit de Holoceen-cyclus van Berlin - zie link - Bonanza genaamd naar het nu piepkleine dorpje met die naam in Colorado (USA).

Daar "onzen" Tom hiervoor alle geluidsopnames ginder hoog in de Rockies ( 3.000 m boven de zeespiegel) had gemaakt, mocht zijn trotse pa mee naar de première - en hij is er nog "wreed van gepakt" - de trotse pa ! Als Berlin bij jullie in de buurt hun voorstelling komen presenteren, mis ze niet ! Wie mij een beetje kent weet dat ik niet zomaar voor elk karretje ga staan om het voort te trekken, en goede wijn behoeft geen krans, en superlatieven zijn er om gebruikt te worden, en worden weleens misbruikt, geloof me maar : a great time is guaranteed for all ! Ik ga het niet hebben over de technische hoogstandjes, over de perfekte montage, over de diep-menselijke onderhuidse spanningen, over het verbluffende landschap ... ik besluit met een paar woorden : GA KIJKEN.

2 comments:

peterpignans said...

Dat met die link werkte niet - hier dus hun adres , met voorstellingsdata en zo meer : www.berlinberlin.be

peterpignans said...

Wouthje,
Was dat een vraag aan de kok of gold ze voor mij ? In dat laatste geval vraag ik me af waarop de vraag slaat. Maar er wakker van liggen, dat ook weer niet !