Sunday, November 12, 2006

Herfstwerk II


Ziedaar wat ligt te wachten ! Na een voorspoedige reis, zoals dat heet, na vliegtuig, bus, trein, en taxi met een paar uurtjes Nice tussen 2 en 3 vond ik alles zoals het was blijven liggen - geen kabouters die het werk gedaan hadden, was me dat verschieten !
Dus wordt het morgen en waarschijnlijk ook nog overmorgen "uit mijn kot komen" om al die blokken gestapeld en geborgen te krijgen. De mistral waait vandaag flink, morgen blaast hij allicht ook nog, en over een dag of drie verwachten we twee evenementen , het ene al leuker dan het andere : regen voor donderdag voorspeld, en woensdag Aloysius Primus' in bloedvorm ! Gegroet jullie allen !

3 comments:

spaghetti said...

Ik heb al die houtblokken omgekeerd zodat ze ook aan de onderkant konden drogen.

peterpignans said...

En ik was vergeten Il Signore daarvoor te bedanken. Hopelijk wordt dit me nog vergeven !

Marrek O'Polo said...

't Gaat hier snel!
Ik houd je op de hoogte van de werken in de Graspolderlaan. Ook dit heeft met hout, blokken en klieven te maken.
'k Wens je de wind van achteren !!

Marco Polo