Thursday, October 06, 2005

Donderdag marktdag


... in Pignans. De groeten naar Herman en Maj zijn doorgegeven, ze zenden hietbij die van hen, de beste dan nog wel, en voor Marco Polo zijn die van Armand Beyers erbij - die beweert nog met M P in de klas te hebben gezeten . Wat is de wereld klein zouden velen zeggen.

Of ik het al terug gewoon ben in Europa , Danythepany ? Ja, in zoverre het gaat van terug wat langer te slapen dan na de vlucht terug - jetlag had me toch enigszins bij de lurven. Nee wat betreft het niet zien rondlopen van mensen met koffiebekers . Ja wat betreft de kwaliteit van de koffie hier : doe mij maar "un petit café" of "une noisette" - petit café met een lekske melk ! Binnenkort mijn recept voor frikadellenkoek-aludes , maar seffens eerst naar de markt om tapenade en anchoïade en olijfkes en wat fruit, plus een apero-tje samen met de Beyersen.

Eind van de maand is Peterpijnpit voor een tiental dagen in Belgianistan, en hoopt van jullie op een of andere wijze te mogen begroeten, alvast een zonnige groet nu, en nog eens proberen een totempje mee te sturen ... de walvissen blijken te groot van bestand, ik zal eens trachten ze wat in te snoeren, één dezer dagen !

2 comments:

Marrek O'Polo said...

pjottr,

fantastisch werk makker !!! we krijgen weeral 2 foto's te zien: gelukt of puur toeval ??? volgens mij gaat het met blogger vanzelf. indien nodig, waarschijnlijk niet, stuur ik wel eens een handleiding door ... laat maar weten!
en al die groeten .... en zelfs van de "mane" ... jaja: een kleine wereld !!!
morgen gaan we er een pedagogische studiedag tegenaan gooien: je weet maar nooit waar het goed voor kan zijn!
ook veel groeten & tot morgen(?)

marco polo

peterpignans said...

Stuur handleiding door svp.Groet pedagangers en beelekes komen er nog !