Tuesday, December 16, 2008

Nat ...

... is het nog altijd - buiten dan weliswaar. Gelukkig hier binnen geen last van. Tussen gisteravond en vanmorgen kreeg de pluviometer weeral genoeg voor een rondje of twee pastis te slikken, en sinds ik hem leeggoot zo ergens rond tien uur deze voormiddag is er nogmaals een liter of tien per vierkante meter bijgekomen...




Nu het wat later in de namiddag geworden is blijkt er beterschap gekomen, en op aanraden van vriend Wouth ben ik dan maar eens naar de "never-ending-pool" gaan kijken. En zie , wat bleek ? Les Aludes in het dubbel - en dat voor hetzelfde geld !


5 comments:

Kernijn said...

Is het putteke weer verstopt?Er waren daar toch een paar gootjes dacht ik,maar 't is wel schoon zo uw huis dubbel te zien.Als het spiegelbeeld weg is heb je een vijver voor uw huis en dan maar vissen.

Anonymous said...

Die pool bedoelde ik wel niet, maar is minstens even goed. Het zwembad zal nu wel vol zijn zeker? Met lekker zacht water. Alles super groen volgend voorjaar!

bruno said...

t'Huis is precies gekaleid met die vochtplekken.

Marrek O'Polo said...

Waar een ferme geut regen al niet goed voor is !!
En voor de pastis !

peterpignans said...

Natuurlijk had ik weer de verkeerde "pool" begrepen ... en eigenlijk was ik toen op weg om Notre Dame des Anges te fotograferen, hoog en droog , laat ons zeggen vrij droog ...