Wednesday, December 31, 2008

Antwerpse Handjes en Wilrijkse Wnter

De titel zal wel duidelijk zijn ... deze korte impressie op het einde van dit jaar neem ik te baat om alle lieve lezeressen en alle lieve lezers die ik zou vergeten zijn bij het presenteren van mijn beste wensen voor 2009 alsnog te laten weten dat ik alleman wil betrekken in de oude spreuk uit de Provence die iedereen wenst dat " het komende jaar niet minder zou zijn dan het vorige, dat het integendeel meer vreugde en plezier moge brengen ... "

alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5285908591989065778" />





2 comments:

Unknown said...

Ook vanuit het Kapelse Wolvenbos de beste wensen voor 2009!
Pol en Min Trekker-Bevers

Marrek O'Polo said...

Heb ik die paarden ook al eens zien staan?
Daar achter in de buurt van 't Bloemenveld...Elsdonck...Wilrijk ??