Sunday, December 02, 2007

December ?

Het vraagteken achter de naam van deze maand wijst natuurlijk naar wat een blauwe lucht en wat een mooie zon jullie op het prentje te zien krijgen. En ja, deze foto is deze namiddag door deze jongen gemaakt, en deze avond op deze blog gezet ...
En wie nu wat op mijn stijl heeft aan te merken, mag dat deze keer eens via " comments" doen - dan heb ik weer wat feedback om te trachten die dan te implementeren in een volgend schrijfsel-bij-foto ...

Zonjours dus , en tot binnenkort !


2 comments:

Marrek O'Polo said...

Die mooie zuiderse prent laat niet veel aan de verbeelding over: 't is ginder schitterend weer en als ik het goed zie gaan ze daar nog goed van grond ook ... euh, van water !!!
Wat stijl betreft: geen opmerkingen. Ik snap trouwens zelf niks van kitesurfen...

MP

vero.nick said...

Schoon reclame fotoke voor NORTH-kites zou ik zeggen, ik wou dat ik daar aan dat vliegerke hing!