Monday, May 29, 2006

Gewerkt...

... dat er hier is de laatste tijd ! Vooreerst is mijn jongere broer Frank me komen helpen ( hij het werk en ik de commando's) bij het bouwen van het muurtje rond het zwembad dat dan zal worden opgevuld met goede aarde, en nadien beplant. Kijk maar naar de foto hierbij, en bedenk dat het weer weeral zomers te noemen is.



Nadien kwam vanuit het koude noorden Bruno , eigenaar en vriend (in welke volgorde moet dat ?) om voor de afwerking en de goede raad te zorgen. Gezien mijn voet- en teen-perikelen heb ik hem ook maar weer het uitvoeren gelaten.


Na een paar dagen kwam Christel, zijn goede ster, hem dan opzoeken, en zie het weer werd nog zomerser ! Dat is de reden waarom we nu weer het terras in gebruik hebben genomen voor lichte maaltijden en verfrissingen aller aard - zie foto's !


En de laatste foto hadden jullie nog tegoed van zo'n goeie veertien dagen geleden. De Anacamptis pyramidalis mag dan "een gewone" orchidee zijn, ze blijft van een biezondere schoonheid.


Tijd voor een duikje, maar eerst een hoop groeten aan jullie allen. En wie twijfelt aan mijn "werk-capaciteiten" - op één van de foto's kan je mij , mits enig zoeken, "aan het werk" zien .

2 comments:

Marrek O'Polo said...

dear pjottr,

fantastisch rijke en goed geïllustreerde aflevering deze keer! een poosje noeste arbeid werkt blijkbaar zeer inspirerend voor een blogger !! zie ik het goed dat je op de achtergrond van foto 3 druk leeswerk verricht ? ja dus, een mens moet toch steeds iets om handen hebben, zelfs als het eten al "gereed" staat ...
tot binnenblogs,

marco polo

peterpignans said...

Wat een opmerkingsgave Marco. Maar ja, van een wereldreiziger verwacht men niks anders !

Groetels !