Wednesday, February 15, 2006

Langer...

... op een oplossing van het zoekprentje dat bij vorige blog hoorde moeten jullie niet wachten. De Snack Bar op de foto heet namelijk net zoals de gekende M.P. Valentino eigenlijk ook ... Marco Polo ! Hoe dit te vinden ? Achter de blaadjes van de olijfboom rechts , en niet helemaal voluit zichtbaar, maar voor een aandachtig oog toch goed te merken de naam van onze vriend en marathonblogger, zij het dat die naam niet helemaal voluit te lezen is.

Eén van de volgende blogs brengt allicht meer duidelijkheid, in plaats vanop een stoel van de Bar des Sports mijn foto te maken, zal ik eens proberen wat dichter te naderen ...

En nu reeds uitkijkend naar Aloysius' ontboezemingen, stuur ik jullie beste groeten vanuit een vandaag wat minder zonnig doch nog steeds vrolijk Pijnpittendorp !

1 comment:

Marrek O'Polo said...

pjottr,

dank voor de full-size picture: daarop heb ik inderdaad de ietwat gecammoufleerde ".arco p.lo" gevonden.
en jazeker, samen met U en alle andere blog-o-nauten verkeer ik in opperste spanning .... hij heeft nog 1 uur en 12 minuten !!!

marco polo