Friday, January 13, 2006

Vrijdag 13

... maar ook vrijdag volle maan. En daar ze zich hier nogmaals welwiillend wou vertonen, en daar er voor een paar dagen hier een "echte professionele" fotograaf op bezoek was, die ik mocht vergezellen voor "reflecties op zeewater" bijna in 't midden van de nacht, leek het me ook niet meer dan logisch jullie die maan mee te laten maken.

Natuurlijk moet het scherm juist gericht staan, en het was nacht toen de foto gemaakt werd, maar met een beetje verbeelding horen jullie het geheimzinnige geruis in de struiken links dat misschien wel door een passerend everzwijn gemaakt werd, en misschien horen jullie ook nog het gepiep van de banden van ene 205 of C3 die achter mij over de baan stoof, en misschien hebben jullie ook gewoon genoeg aan de foto. Dat is tenminste wat Peterpijnpit hoopt.

En nu tijd voor een stevige Brigand - merci aan mijn persoonlijke sponsor - waarna het tijd wordt om horizontaal de nacht in te gaan - ook al mag ik niet vergeten nog een goeie houtblok te gaan halen voor de nacht.

Tot ...

1 comment:

Marrek O'Polo said...

pjottr,

zal vanavond eens kijken hoe de maan er hier bijstaat ???

MP