Sunday, January 15, 2006

Volle maan ?

Gegroet wie dit leest. De nachtelijke escapade van Marco Polo die "zijn" volle maan doormailde is voldoende reden om één van de beeldjes die ik gisterenavond probeerde te vangen hier in de tuin aan jullie te tonen. "Zijn" volle maan deed me eveneens twijfelen aan die van Vrijdag 13 - want daar de postbode zijn postkalender ten voordele van de sociale werken van "La Poste " nog niet is komen aanbieden, postkalender waarin duidelijk beschreven staat wanneer de maan vol is, en daar ze gisterenavond voor mij ook weer vol bleek, heb ik de camera en het statief nog maar eens naar buiten meegenomen met het resultaat dat hierbij hoort - niet alleen was ze vol of zo goed als, maar de wolken van Vrijdag 13 waren verdwenen, zodat ook sterren meer kans kregen om mee op de foto te komen, en zie, daar rechts, een stuk van Orion ! Het is dus zeker nog winter , ook al bloeit er hier en daar al wel een madeliefje - meer daarover in de toekomst.

2 comments:

peterpignans said...

Na doorsturen blijkt dat blogger Orion heeft "opgegeten" - dat komt door al dat verkleinen van foto's - sorry, wie hem graag te zien krijgt : ga eens buiten kijken bij helder weer , en 's nachts, of vraag om een mail-foto !

Marrek O'Polo said...

pjottr,

ik heb ook een probleem gehad met die laatste publicatie: bij mij gaat het als volgt ...
in de rechterkolom de maand december 2005 aanklikken
dan komt daar ook januari 2006 onder ... en nu, inderdaad: januari aanklikken!!
op hoop van zege !?

MP