Saturday, November 08, 2008

Van het zuidelijk front ...

... geen nieuws, daar ik me in noordelijker contreien bevind. Wie mijn blog redelijk frequent volgt zal wel weten dat ik niet echt met een zittend ... gezegend ben, dus wordt er hier in Belgarije ook nog een beetje rondgetrokken. Voor deze bijdrage een zoektochtje - zoek zelf maar eens uit waar volgende foto's kunnen gemaakt zijn ... In "comments" mogen suggesties neergeschreven worden !

Voor sommigen zal de naam "Pier Kloefe" allicht een hint vormen !



Waar Marco Polo herfstkleuren verzamelde, had ik het makkelijker : waar wij liepen moesten de kleuren niet eens bijeengebracht worden, ze lagen er voor wie keek.







En op dit plekje gaat het niet alleen om kleurtjes, kon ik er de geuren en smaken maar bijvoegen !

3 comments:

Marrek O'Polo said...

Potten en De Panne ??!
Hoe ziet uwen trektocht eruit in ons Belgenland? Kom je nog in de buurt van Antwerpen, en wanneer...? Kwestie van een afspraakje te versieren !! Let me know.

MP

Anonymous said...

Per tram naar De Panne gereden?

Fabian van Fallada said...

Dag Peter

Jos hier, ik ben nog bij u geweest begin dit jaar, bliksembezoek met klassieke mercedes. Ik kon u niet bereiken en dus de foto's niet doorturen, vandaar dat ik mijn email adres vanfallada@zeelandnet.nl achterlaat, wellicht dat we zo de foto's op z'n plaats krijgen.
En mocht je nog in de buurt zijn van Overslag Wachtebeke... je bent altijd welkom

Mvg

Jos en Petra