Friday, July 23, 2010

De heuvel ...

... waarop een telecommunicatie-mast staat, maar ook het kloosterke van Notre Dame des Anges is bijna 800 meter hoog. Pijnpittendorp zelf ligt op 150 meter boven de zeespiegel. En al een paar jaar maak ik mezelf wijs dat ik er wel eens per fiets zou willen geraken.



Welnu, zoals dat in serieuze geschriften staat, welnu dus, vandaag is het me met een tussenstop op 1 kilometer van de top, bij de Source de la Glacière toch wel gelukt zeker !



En fietsers onder mekaar willen al wel eens een fotoke van een collega-zwoeger maken . Resultaat hieronder ! Ikke zeer content ! De heuvels van de Maures moeten zich nu maar klaar houden !


7 comments:

magdvr said...

Proficiat Peter! ge krijgt van mij de gele, groene en bolletjes trui!

Anonymous said...

Uw rit in elk geval boeiender dan het ganse "Tour" gedoe. Chapeau.

ben.p61 said...

goe gedaan.een trui heb ik niet voor je maar misschien nog wel drinkebus die je volgende keer kan vullen aan de bron.

Kernijn said...

Voor deze prestatie breng ik wel een trui mee in augustus,knap gedaan hoor.

tomdewith said...

bravo!

vero.nick said...

veronick
In de warmste periode van't jaar naar boven rijden, ja zoals ze zeggen zeker, hoe ouder oe zotter, haha!
Well done mate!

Marrek O'Polo said...

Hoe zeggen ze dat ook weer?
Als em iet in zenne kop gestoken heeft, krijg het er dan maar eens uit...
Proficiat!!!