Sunday, July 27, 2008

Heel onverwacht ...

... kwam ik vorige week voor een paar dagen in de Ardèche terecht. Een paar heel aardige vrienden trokken erheen na een week Pijnpittendorp, voor broer A. voornamelijk gewijd aan recuperatie wegens een bocht in de weg die zijn motor niet wou nemen... en voor zus H. aan het bijstaan en verzorgen van haar broer. En toen ze me vroegen van daar ook eens te komen kijken kon ik echt niet nee zeggen, en wou dat ook helemaal niet.

En er is aardig wat te zien in de buurt van Les Vans - een tijdens de revolutie verwoest kasteel in Banne - in het Bois de Païolive en de Corniche op de rivier de Chassezac een plekje waar al wie een cairn wil bouwen of verhogen zijn hartje kan ophalen - de rivier zelf helemaal beneden - de Romaanse kerk van Chambonas die meerdere gezichten in de kroonlijst toont - en de rots genaamd L'Ours et le Lion - beesten die voor veel mensen elkaar lijken te bevechten, maar naar mijn mening eerder aan het trekkebekken zijn ...












En na dit bericht , nu reeds in exclusiviteit aangekondigd ; een gastblogger met een video-bijdrage. Haal de zonnebrandolie al maar boven !

2 comments:

Marrek O'Polo said...

Ik zie dat er bij jullie in de Ardèche steentjes gestapeld werden. Kijk dan straks ook maar eens bij Marco Polo .... maar nu eerst mijn gazpacho !!!

Anonymous said...

Stenen, stenen, stenen, gelukkig zijn we van binnen nog niet van steen....